04.06.2009

Strikkeposer og min indre autist


Min indre autist fikk utfolde seg i går da jeg fikk et akutt behov for å perle litt. Kassetter, Tetrismagneter, flamingoer med mer er produsert, strøket og ligger klare til innpakning.
Perlene er for ordens skyld nu sortert etter farge! Jeg mangler bare den perfekte plastboks til å plassere dem i.


Ellers har jeg hermet skamløst etter Halaisa og sydd meg noen strikkeposer- disse er sydd av stoff fra Rowan, og er beregnet på småprosjekter som sokker, votter o.l



Denne er sydd av restene av 17maikjolen min, med plass til litt mer enn sokker eller votter.
Ser for meg at den er perfekt til å drasse med seg flipflops på fest når man ikke orker å gå hjem igjen på høye hæler...




Den siste er sydd i stoff fra Åhlens og har plass til sjal eller skjerf, nå må jeg bare ta meg sammen og sy noen større poser til jakke- og genserprosjekter.

4 kommentarer:

  1. Fine poser! Og perlearbeidene dine er jo slik at enhver SFO-er blir grønn av misunnelse.

    SvarSlett
  2. Jeg tror jeg er litt forelsket i din indre autist...

    SvarSlett
  3. Jeg sorterer perler og knapper når som helst!

    SvarSlett
  4. Guri malla, mitt 5-årige selv slet voldsomt med dilemmaet stor perleglede/det at produktet ikke var brukanes til noe som helst. Men du har fått det til! Jeg kan ikke tenke meg den ting man ikke kan bruke disse flotte greiene til!

    SvarSlett