10.07.2009

Pakke fra Junaiten


Jeg er så heldig at jeg har en swap-venninne fra USA som jevnlig sender koselige pakker med garn, kaffe, merino og andre godsaker- og jeg sender til henne. Denne gangen var det Knitpicks Felisigarn som er gått ut av produksjon, og Knitpicks sender ikke til Norge- så jeg var storfornøyd med byttehandelen (Shannon fikk noen fine nøster med strømpegarn ++). I tillegg har hun sendt med merino/tencel til spinning, i en fantastisk blåfarge- jeg får finne frem spinnerten igjen over sommeren. Nu er det sokkestrikking som gjelder, første par er allerede på pinnan!


Ellers lå det en gave fra en kenyansk venninne og ventet på meg da jeg kom hjem, masai-sandaler kjøpt i Kenya- og de passet! Knallfine. Dermed må det bli et stort og lekkert sjal til Leah- og endelig vet jeg hva jeg skal bruke noe av silkegarnet mitt til...


1 kommentar:

  1. Så kjekt å ha en sånn byttevenninne "over there". Merinoen så nydelig ut, klør i håndteinen bare jeg ser det kjenner jeg. Sandalene var kjempefine !!! Ha en strålende sommer med sandaler på :)

    SvarSlett