27.07.2009

Regntung mandag

Jeg har tillatt meg å leke litt med bloggbanneret vårt i Picnic, det er Flickr sitt bilderedigeringsprogram. Det er veldig moro, og de har kule fugler man kan putte inn, så det har jeg gjort!

Jeg har planer om å blogge mer seinere i dag, fredag besøkte Sisslesola, Leila og jeg vis2vas på Tveit- det var kjempekoselig. Vi fikk strikka en del, og handla litt *kremt* fra lofts"butikken" hennes, og så farga vi garn med Kool-Aid, og det var veldig moro å gjøre sammen med noen. Bilder fra prosessen er tatt, men garnet er ikke nøstet opp ennå.

Ellers har det ikke blitt strikket veldig mye i sommer, en vaskeklut har jeg fått av pinnene, og så har jeg heklet ruter til bestemorteppet, samt noe ubestemmelig i rød og turkis bomull. Hodet har vært mer enn fullt, og jeg har ikke hatt den store strikkelysten. Nå er det imidlertid på vei tilbake-sikkert fordi hverdagen er på vei igjen- og jeg er i gang med ymse prosjekter.

1 kommentar:

  1. Hihi, så søtt banneret ble, du kan jo legge prikkene nedover på siden også? Eller fuglene, eller hva det nå kalles? Der som nøstene lå mener jeg.

    SvarSlett