24.08.2009

Mandagstidsfordriv

Nå er jeg godt plassert på kontoret mitt og i skrivende stund leser jeg gjennom det som er forfattet på masteroppgaven til nå....jeg har en del igjen, for å si det mildt. Enn så lenge- jeg dumpet over denne hos Lise H:


DAGENS


*Dagens leppestift/lipgloss:
Juicy Tube fra Lancome

*Dagens duft (parfyme/lotion/shampoo/hva enn du dufter av):
"Fantasy" -Britney Spears parfyme

*Dagens sko:
Converse

*Dagens smykker:
Blå plastøredobber

*Dagens bok:

Kanalbyggernes barn av Lars Jakobson


*Siste avis du leste:
Stavanger Aftenblad

*Siste cd du hørte på:
"Deadwing" med Porcupine Tree

*Siste film du så:
15 minutter av en sigøynerfilm jeg ikke husker navnet på

*Siste reise du var på (innenlands/utenlands):
Bømlo

*Siste nettsted du var innom før denne bloggen:
Flickr

*Siste te/kaffe du drakk:
Fra Bokkaféen på UiS

*Siste setning du sa:
Eh...snakkes seinere i dag?

*List opp tre ting fra veska di:
1) Lommebok
2) Strikketøyveske
3) Mobillader

Der. En liste fullstendig unødvendig å presentere på en blogg. Men særdeles befriende å forfatte sammenliknet med teorikapittelet mitt.
Ha en fin dag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar