31.08.2009

Men SÅ ille var det vel ikke?


Sånn for syns skyld: Dette fikk jeg strikka på treffet (pluss ferdigstilt et par sokker)....litt er bedre enn ingenting!


Tone M koser seg med heklekjolen, men nekta å skru på seg herligheda. Vi får vel se bilder seinere, forhåpentligvis!




Irenesol forbereder blokkfløytekonsert. Neste år er det Ola Glomstulen på repertoaret!



Halaisa "kviler" litt før pojtvin og Fejnet Bjanca




Gro, Linus og Lena koser seg de au.

Takk for ei kjempefin helg! Gleder meg til neste år!

3 kommentarer:

  1. Ler så jeg griner. Jeg tror Halaisa kan skremme fanden på flatmark på morrakvisten.

    SvarSlett
  2. ååååå, det ser så kjekt ut! Eg vil også.... Men eg skal på eit litt mindre treff om tre veker, så det så:)Det vert sikkert like morsomt! Kanskje.

    SvarSlett